mandag, marts 20, 2006

Og så...


Egentlig skulle dette indlæg handle om "at komme videre" ... men altså det er jeg ikke rigtig helt klar på endnu, hverken her på tastaturet, eller i mit eget virkelige liv!

I overmorgen skal jeg ha´lavet hsgén.
Jeg er som sådan ikke nervøs, og så alligevel....hva´nu hvis der er lukket?!
nemt nok... ---> IVF, og så alligevel er det ikke så nemt alligevel, vel?
Er der åbent så er der et par IUI i vente... DET er da ligetil, og så alligevel ikke.... Klart de skal med hvis det er, hvor der er chancer er der håb, sådan er det jo bare!
Og så ikke mere om det...for nu!

________________________________________________

Jeg har meddelt klasskammerater at jeg stopper, har sagt det til min far, og alle andre...har talt med min sagsbehandler (jeg er under revalidering) og kun her, ved sidstnævnte har jeg mødt modstand...klart nok, hun sidder jo på pengekassen...
Endnu har jeg ikke fået hverken grønt eller rødt lys fra hende, så faktisk ved jeg ikke helt hvor jeg står, eller jo....jeg ER stoppet på skolen, kan ikke med mig selv tage derned og deltage i gruppearbejde når jeg ikke har det ægte engagement, sådan er det bare...

Så jeg skal videre, det er vist...hvordan ved jeg ikke endnu?
Forhåbentlig er jeg på onsdag klar til at se fremtiden i øjnene, hvad den helt konkret skal byde på

Piece of cake.... mine damer og herrer!

GitteK den 12:45 PM

1 kommentarer

1 kommentarer

Blogger Mira skrev

Held og lykke med HSG'en imorgen. Håber der er passage så i kan få lidt flere IUI forsøg!

 

Skriv en kommentar!