torsdag, oktober 12, 2006

Bonus!?

Så fik jeg endelig snøvlet mig afsted til lægen.
Har den sidste lille måned haft smerter i hele bækkenet/hofterne og har derfor vraltet rundt som en vingeskudt kamel... det går ondt når jeg går, står, ligger, sidder ja selv i vand hvor man ellers er "vægtløs"
Ikke at smerten som sådan er noget nyt, for jeg oplever som regel den (dog i mildere grad) når jeg har menses, men her forsvinder den efter en lille dags tid, og bliver alligevel kvalt i de smertestillende jeg tager for underlivssmerterne....
men nu har den været der i 3-4 uger, uafbrudt, døgnet rundt!

og ja ikke mere piv! -til sagen!

Det er en form for bækkenløsning (ledbåndende i bækkenet, ved os sacrum -se pilene) der skaber sig.

COME ON!!!! hvem filan gider at have bækkenløsning UDEN at være gravid!
-Der er ikke rigtigt en pind at gøre! -eller jo måske kan en fysioteraåeut hjælpe lidt....jaja

og som bonus fra lægen...."så er det jo hormonelt så jeg skal forvente at det bliver værre når vi starter IVF!"

...tis!

GitteK den 8:55 PM

4 kommentarer

4 kommentarer

Anonymous Anonym skrev

Hvad helvede er det da for noget??? Øv sådan noget skod! Du må passe på dig selv. Mon det hjælper?

 
Blogger Frøkenhat skrev

Hvad skal nu det til for??? Håber du finder en god fys eller lignende, som kan sætte sagerne på plads.

 
Blogger Mira skrev

For fanden da, nu må det sgudda snart høre op! Håber dit held snart vender.

 
Blogger Spirren skrev

Hvor unfair Gitte
God bedring med bækkenet...

 

Skriv en kommentar!