tirsdag, oktober 17, 2006

:o)



Jeg har talt med en alternativ behandler som jeg vil understøtte det kommende IVF-forsøg ved.
Hun var rigtig sød og sagde mange fornuftige ting. På tirsdag har jeg en tid hos hende hvor behandlingen skal planlægges endeligt. Indtilvidere skal jeg undlade mælke- og hvedemelsprodukter
YIIIEEEKS!
Der findes kun eén ting i denne verden jeg er afhængig af, og det er mælk, -gerne 1 liter om dagen (VED godt at det ER for meget!)
uha! -hvede-produkterne, tjaaaa..... det går nok!
Derudover skulle jeg tage noget der hedder Valle Force?
Altsammen for at styrke mine slimhinder som hun ville vudere var skyld i miserén....
-lyder meget rimeligt i mine ører
-så der er ikke andet for, end at tage en kold tyrker...
....imorgen!

Ellers alt vel, bækkenet er stort set i ro igen ;o) Herligt!
MIn efterårsferie er netop startet idag - skønt!
Kærligheden til min søde mand blomstrer -Lækkert!
Anne er som altid sød og glad! -smukt

:o)

GitteK den 7:20 PM

8 kommentarer

8 kommentarer

Anonymous Anonym skrev

Kan huske, der er noget med det der mælk. Jeg fik jo også besked på at holde mig fra mælk (og svinekød, cola og kaffe), da jeg havde kontakt med en heilpraktiker.

Valle er jo protein, men jeg kender ikke til det nævnte produkt.

Ellers lyder det jo til, at alt er godt hos jer, dejligt!

 
Anonymous Anonym skrev

EIH Altså!

M er bare mig, der fik trykket på return for tidligt *ØV*

...Sådan er det, når man skal være på arbejde og resten af familien har fri...

 
Blogger GitteK skrev

Valle = protein lyder ganske fornuftigt når det nu er cellerne (cellevæggene i alle kroppens slimhiinder) der skal "ordnes"

Mælk og mel skulle danne "forkert" slim på cellevæggene...

jaaja...
indtil videre har jeg holdt mig fra mælken...men det er liiiidt hårdt...meget!

 
Anonymous Anonym skrev

Jeg får næsten lyst til at spørge om du nu er røget på det Hokus-Pokus igen? Sagde hunden der selv har prøvet ALT indenfor HP :-)

Jeg håber det virker!

 
Blogger Spirren skrev

Må du ej heller drikke rismælk - ikke fordi det smager synderligt godt. Men man kan også få det med cacao og vaniliesmag!

 
Blogger Snowie skrev

Hej småkke Gitte

Her er lidt info om valle:

"Ved fremstilling af ost skæres ostemassen i terninger, hvorved flydende valle udskilles fra den faste ostemasse. Ostemassen anvendes til fremstilling af ost, og vallen er bi-produktet. For hvert kilogram ost, der produceres, dannes der ca. 9 liter valle. Størstedelen af denne valle tørres og bruges bl.a. som ingrediens i kager og kiks eller anvendes til dyrefoder. Valle består hovedsageligt af vand, men indeholder også laktose (mælkesukker), proteiner og mineraler."

Bon appetit ;-)

Aj undskyld det var tarveligt at afsløre vallens sande identitet - jeg håber sgi virkelig, at det dutter for dig!!

Krammere fra Snow (en med-mælke-elsker)

 
Anonymous Anonym skrev

Hvornår skal slaget stå???

 
Anonymous Anonym skrev

Det var mig der spørger...

 

Skriv en kommentar!