torsdag, oktober 26, 2006

HOKUS POKUS


fili-hankat...
og vupsi, to streger, hjerteblink, 8 dejlige månder og en fantastisk lille velduftende skøn baby..................... tjuhej for lyserøde drømme!

Nåmen, som Rikke spørger, så jov, så er jeg vidst faldet i igen...
Nu har jeg i over en uge ikke drukket mælk, spist hvedemel og jeg har også fået min første behandling hos Trylledamen og er godt igang med det der Valleforce-noget
Det går fint! -altså pånær et par enkelte anfald af "JEG-MÅÅÅ-HA´-MÆÆÆÆLK-NUUU-anfald"...men jeg holder stand!
Kan ikke mærke andet end at jeg har fået mere energi -det kan I så tro på eller lade være, min mand er forbløffet og siger at jeg aldrig får lov til at drikke mælk mere...(røvbanan!!!!)

Jeg bliver behandlet med akupunktur og zoneterapi -sidstnævnte er jo fantastisk dejligt!
Det er mine slimhinder den er galt med....og så noget med milten...
aha!
anyway så har jeg jo altid selv haft en mistillid til mine slimhinder...altså på scanningen ser de jo kun tykkelsen, og hvordan den ellers har det står i det uvisse!
SÅ altså....hokus pokus er vejen frem lidt endnu...ihvertfald så længe jeg har det så godt med det...og jeg tror på det!
-det føles rigtigt!

I øvrigt har vi 4 års bryllupsdag idag! - 4 ÅR!!!

GitteK den 9:13 AM

4 kommentarer

4 kommentarer

Anonymous Anonym skrev

Ja, hokus-pokus. Det siger jeg osse. Men hvornår faen skal slaget stå? Er det trylledamen der afgør det?

 
Blogger GitteK skrev

ahrmmmm
der kommer en Hokuspokus vol. 2
snart...

:oD

 
Anonymous Anonym skrev

Godt så. Den afventer jeg med tålmodighed

 
Anonymous Anonym skrev

Grrrr...
At kræve den slags tålmodighed af en opspændt hormon-bitch som mig... grrrrr
Det får mgi næste til at glemme at sige tillykke. Men kun næsten: Tillykke!
PUK

 

Skriv en kommentar!